14 Ekim 2014 Salı

Biliyorsun

Boyle zamanlarda kiz arkasina bakmadan cikip gider ve esas oglan kizin pesine duser, dimi? Benim oyle olmuyor iste. Cikip gidiyorum ve esas oglan pesime dusmuyor, aramiyor. Ben adamlar uzerinde kalici etki birakamiyorum zaar. Bir tek Engin boyle pesime dustu benim. Hic birakmadi. Ben uzaklastigimda o beni urkutmeden yanima yanasmasini bildi. Ozluyorum, Engin’i cok ozluyorum. Farketmeden hayatimda oylesine yer etmis ki yoklugu zor geliyor. Ondan duyacagim bir kac soze ne kadar da ihtiyacim var. Yalnizligimla Engin muhtesem ikili adeta… Sonra Emre aklima geliyor. Sinirleniyorum. Nefret kapliyor icimi. Intikam almak istiyorum, cani cok ama cok yansin istiyorum. Intikam benim harcim olan bir sey degil. Beynim kotuluk dusunebiliyor olsa bile kalbim faaliyete gecirme konusunda cok tutucu davraniyor. O zaman gideyim bi yerde sarhos olayim ben, unutayim herseyi…
Venice Beach’de bir bara giriyorum. Herkes konusuyor, guluyor. Bara gidip uc tane tekila shot istiyorum. Barmen tuhaf tuhaf bana bakiyor. Ardi ardina kafama dikiyorum. Bir kadeh kirmizi sarap soyluyorum. Dirseklerim bara dayali, kafam one egik oylece duruyorum. Tekila yavas yavas kanimda can bulmaya basliyor. Inceden bir uyusma, rahatlama geliyor. Kirmizi sarap bitince uc tane daha tekila shot soyluyorum. Ardi ardina deviriyorum yine.

‘ Zorlu bir kadinsin ‘
‘Oyle gozukuyorum, dimi? Aslinda tekila icimi yakiyor su an’
‘Buraya ilk gelisin sanirim. Daha once gormedim seni burda’
‘Sanirim ilk gelisim, daha once buraya geldigimi sanmiyorum’

Gulumsuyor. Barmen de olsa absurd bir kadinla sohbet etmek istemiyor haliyle. Cok gecmeden yanima bir adam gelip oturuyor. Yasi var biraz ama karizmatik bir adam. Biz Turk kizlarinin meshur lafi ‘ yakisikli degil ama karizmatik ‘ Saclarina kirlar dusmus, alninda ve gozlerinin kenarlarinda yillarin izleri var. Kumral teni, kisa saclari, guzel bakan gozleri var. Buyuk ihtimalle ictigim tekilalar da gozlerimde bir Instagram etkisi yaratiyor. Adami oldugundan biraz daha fazla hos buluyor olabilirim. Bir viski siparis ediyor. Dirseklerini bara dayayip basini one egiyor. ‘Boynu bukukler Klubune’ hosgeldin dostum! Yalnizligimin gectigini hissediyorum. Keyfim biraz yerine geliyor. Adamin ilgisini nasil cekerim diye dusunmeye basliyorum. Elimi, kolumu filan mi carpsam acaba? Ya da direct muhabbete mi dalsam? Oyle mi yapsam boyle yapsam diye dusunurken biraz daha iceyim bulurum bir yolunu diye karar veriyorum. Bu sefer iki tekila shot soyluyorum. Ben shotlarimi kafaya dikerken barmenle adam arasinda bir muhabbet basliyor, bana dogru cevrilmis gozleri hissediyorum. Utanip bakamiyorum. Agzimin kenarindan akan limon suyunu silmeye calisiyorum. Buyuk ihtimalle disardan yalanan bir kedi gibi gozukuyorum.

‘Bu ictigi sekizinci tekilaydi. Ha arada bir kadeh de sarap icti’
‘Etkileyici bir bunye. Hala iyi gozukuyor’
‘Onu ayaga kalkinca anlayacagiz ama birinin onu durdurmasi gerekiyor’

Muhabbet boyle benim uzerime devam edip giderken ben utangacligimi birakip bir anda kendinden emin birine donusuveriyorum. Benim bu anlik tutum degisimlerim cok acayip oluyor.

‘Su an ayaga kalkip duz bir cizgi de yuruyebilirim ama ben duz cizgi de yurumek istemiyorum. Onun icin sen bana iki tekila shot daha ver’
‘Merhaba, ben Eduardo’
‘Merhaba, benim bir ismim yok bu gece’
‘Hiimm, peki Bayan Tekila desem olur mu?’
‘Farketmez’
‘Viski de fena degildir aslinda’
Birsey soylemiyorum. Kafami iki yana salliyorum. Shotlarim geldiginde kafaya dikip adama bakiyorum dik dik.
‘Cok guclu bir kadinsin sen’
‘Nasil vardin bu kaniya?’
‘Fizik profesoryum ben. Guc, dengeler ve yercekimi bizim isimiz. Istersen senin evrende kapladigin yeri ve gucunu butun gece anlatabilirim’
‘Yok tesekkur ederim, benim kafam boyle seylere pek basmaz. Hele bu gece evrendeki yerimden nefret ediyorum. Onu anlamaya calismak agir gelir bana’
‘Peki, nasil istersen…’
‘Profesor olmak icin fazla gencsiniz’
‘Profesor olmak icin yas doldurmak gerekmiyor’
‘Dogru’
‘Sen ne yapiyorsun? Burda mi yasiyorsun?’
‘Yok San Francisco’da yasiyorum ben. Master yapiyorum. Buraya bir arkadasimin dugunu icin geldim’
‘Adini soylemeyen biri bana nereli oldugunda soylemez herhalde’
‘Yok, soylemez’
‘Guclu oldugun kadar da tuhaf bir kadinsin’


Susuyorum, yandan carkli bir gulumseyle onume bakiyorum. Insanlar yavas yavs hareketlenip dans etmeye basliyorlar. Ben tekila seansima devam ediyorum. Dozumu ikiden bire dusuruyorum. Yanimdaki adam yavas yavas kipirdanmaya basliyor. Sirtini bara donup dans edenleri izlemeye basliyor. Arada sirada baktigini farkediyorum ama orali olmuyorum. Bana yasi geckin adam lazim sanirim. Onlar daha kendinden emin oluyorlar. Benim duvarlarimi, garip hallerimi umursamiyorlar. Benimle bas etmek onlara koymuyor. Digerleri adlandiramadiklari bir objeymisim gibi korkup kaciyorlar. Kanatlarinin altina alamayacaklari kadar heybetli bir hatunum ben, hem fiziken hem ruhen… Haliyle anca yasini almis adamlar bununla bas edebiliyor.
‘Bir test yapalim mi?’
‘Ne gibi, pardon?’
‘Yeterince sarhos musun anlamak icin dans edelim mi biraz?’
‘Olur’
Sasiriyor, ters bir cevap almaya kendini oyle sartlamis ki kocaman bir gulumseyle elini uzatiyor bana. Dans ediyorum. O sadece eslik ediyor. En sevdigim adam tipi. Ne put gibi duruyor ne de dans etmek icin maymunlasiyor. Kivamiyla eslik ediyor bana. Gecenin sonuna kadar hic durmadan dans ediyoruz. Son sarki oldukca slow ve romantik… Ciftler birbirine sariliyor, opusuyor. Ben basimi adamin omzuna yasliyorum. Kollarina tutunuyorum. Onun elleri benim belimde… Bir ara kafami kaldirip ona bakiyorum. Minicik bir opucuk konduruyor dudagima. Kollarini geriye birakip kendimi ondan uzaklastiriyor. Ellerini belimden cekiyor.
‘Ben gidiyorum’
‘Nasil yani nereye gidiyorsun?’
‘Bu gece seninle kalmak istemiyorum, kusura bakma’
‘Tamam ama tek basina gitme ben seni birakayim’
‘Yok, giderim ben’

Hesabi odeyip cikip gidiyorum. Aklim yine Engin’de. Bir mesaj geliyor.


‘Benim ne zaman birine ihtiyacim olsa o kisi hep sen oluyorsun. Cok kotu tartistik. Ipler kopmak uzere. Tuvalate girdim. Ayanaya baktim ve sana yazdim. Tanimlayamadigim bir yerdesin Ender’

Ah Engin... Sezen Aksu'dan 'Biliyorsun' caliyor su an kulaklarimda. 

'... haklisin, cok gec karsilastik. Oysa hic konusmadan anlastik...'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder